Herkese selamlar
Özen Ticaret www.ozenticaret.com ,adlı firma ile yaşadığım tatsız bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. 1 hafta önce aracım Astra J için PLASTİK ÖN LİP siparişi verdim.
Verdiğim parçayı hiç bir makyajsız Astra J kasada görmediğim için,telefonda görüştüğüm yetkiliye ürünü gördükten sonra iade etme şanşımın olup olmadığını sorduğumda,görüştüğüm kişi biraz telefon sohbetinden sonra kibar bir şekilde olmayacağını söyledi,bende tamam neyse deyip parayı hesaplarına havale yaptım. O hafta Bodrum'da tatilde olduğum için ürünü bu hafta teslim aldım. Aldığım gibi hemen ürünü arabamın üstüne tutup denemek istedim. Denedikten sonra hem araca tam oturmayacağını hem de araç yere yakın olduğu için sürtme olma ihtimali çok yüksek olduğundan ötürü takmaktan vazgeçtim.
Akabinde durumu anlatmak için Özen Ticaret'i aradım ve yetkiliye telefonda durumu anlattım,iade talebim olduğunu ve makul sebeplerimi anlattım,yetkili "tabi,tamam"dedi. Aslında eğer tamam demeseydi tanıdık başka bir arkadaşa satacaktım ürünü ama karşı taraf tamam deyince bende tekrar iade etmeye karar verdim. Ürünü kargoladım ve 1 gün sonra telefonum çaldı.
Konuştuğum kişi ile aynen telefonda geçen konuşmamı yazı dilinde anlatıyorum.
Yetkili kişi bana ürünün kargoda kırıldığını bildirdi. Peki dedim bundan sonra ne yapabiliriz diye sordum bana uzun lafın kısası bir şey yapamayacağımızı ürünün kırıldığını ve para iadesi yapılamayacağını söyledi.
Bunun ardından bende,"peki olan olmuş,bu durumda ben madur olmayayım,sizden bir çözüm bekliyorum,bu parça madem kırıldıysa eğer sizinde işinize yaramaz benimde artık işime yaramaz. Bana bir çözüm yolu üretin,sizden ürünün parasının tamamını istemiyorum ama bir orta yolu bulalım dedim ve yetkili bununda mümkün olmayacağını söyledi. Ben bunun ardından peki en azından bana tutturduğunuz zabıt numarasını verin bende takip edeyim dedim,peki tamam dediler telefonu kapattık.
Şimdi olan olay yukarıda anlattığım gibi gerçekleşti bu yaşanan olaydan sonra benim ÖZEN TİCARET ( www.ozenticaret.com ) adlı firmadan şikayetime gelince,
1.PLASTİK dedikleri ürün FİBER den bozma bir ürün.Klasik esneme payı,hasarı emme payı vs olmayan taş gibi bir ürün,ayrıca bire bir araca oturmadı.
2.Firmanın müşteriyle olan ilişkişi,yaşanan bu maduriyet konusunda hiç bir çözüm üretmediler. Esnaflık müşteri ilişkisi sıfır.
3.Arayıp kargo zabıt takip numarası ile alakalı bilgi vereceklerdi 2 iş günü geçti haber yok.
Özen Ticaret www.ozenticaret.com ,adlı firma ile yaşadığım tatsız bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. 1 hafta önce aracım Astra J için PLASTİK ÖN LİP siparişi verdim.
Verdiğim parçayı hiç bir makyajsız Astra J kasada görmediğim için,telefonda görüştüğüm yetkiliye ürünü gördükten sonra iade etme şanşımın olup olmadığını sorduğumda,görüştüğüm kişi biraz telefon sohbetinden sonra kibar bir şekilde olmayacağını söyledi,bende tamam neyse deyip parayı hesaplarına havale yaptım. O hafta Bodrum'da tatilde olduğum için ürünü bu hafta teslim aldım. Aldığım gibi hemen ürünü arabamın üstüne tutup denemek istedim. Denedikten sonra hem araca tam oturmayacağını hem de araç yere yakın olduğu için sürtme olma ihtimali çok yüksek olduğundan ötürü takmaktan vazgeçtim.
Akabinde durumu anlatmak için Özen Ticaret'i aradım ve yetkiliye telefonda durumu anlattım,iade talebim olduğunu ve makul sebeplerimi anlattım,yetkili "tabi,tamam"dedi. Aslında eğer tamam demeseydi tanıdık başka bir arkadaşa satacaktım ürünü ama karşı taraf tamam deyince bende tekrar iade etmeye karar verdim. Ürünü kargoladım ve 1 gün sonra telefonum çaldı.
Konuştuğum kişi ile aynen telefonda geçen konuşmamı yazı dilinde anlatıyorum.
Yetkili kişi bana ürünün kargoda kırıldığını bildirdi. Peki dedim bundan sonra ne yapabiliriz diye sordum bana uzun lafın kısası bir şey yapamayacağımızı ürünün kırıldığını ve para iadesi yapılamayacağını söyledi.
Bunun ardından bende,"peki olan olmuş,bu durumda ben madur olmayayım,sizden bir çözüm bekliyorum,bu parça madem kırıldıysa eğer sizinde işinize yaramaz benimde artık işime yaramaz. Bana bir çözüm yolu üretin,sizden ürünün parasının tamamını istemiyorum ama bir orta yolu bulalım dedim ve yetkili bununda mümkün olmayacağını söyledi. Ben bunun ardından peki en azından bana tutturduğunuz zabıt numarasını verin bende takip edeyim dedim,peki tamam dediler telefonu kapattık.
Şimdi olan olay yukarıda anlattığım gibi gerçekleşti bu yaşanan olaydan sonra benim ÖZEN TİCARET ( www.ozenticaret.com ) adlı firmadan şikayetime gelince,
1.PLASTİK dedikleri ürün FİBER den bozma bir ürün.Klasik esneme payı,hasarı emme payı vs olmayan taş gibi bir ürün,ayrıca bire bir araca oturmadı.
2.Firmanın müşteriyle olan ilişkişi,yaşanan bu maduriyet konusunda hiç bir çözüm üretmediler. Esnaflık müşteri ilişkisi sıfır.
3.Arayıp kargo zabıt takip numarası ile alakalı bilgi vereceklerdi 2 iş günü geçti haber yok.
Yorum